Dag 23

10 juli 2018 - Beerse, België

Deze morgen om 7u30 in Tiebas vertrokken en het was een lekkere 22 graden , maar na 2u fietsen was het reeds 32 graden . Na 15 km in Puenta la Reina een eerste koffie pauze gehouden en voor 2 tassen koffie en 2 glazen water en nog een kannetje heet water betaalden 2 euro 70.Aan een stopplaats voor bussen in Lorca rond 12u een Française van rond de 30 ontmoet die ook naar Compostela fietste . In Estella aangekomen eerst voorraad op gedaan en dan weer een lekkere tas koffie gedronken en onze volgende slaapplaats gevonden . Vandaag toch weer 42 km afgelegd wat ons totaal brengt op 1833 km . Tot morgen...

1. Guido B:
    10 juli 2018
    Prachtige ervaring. Hier kan je later nog met veel plezier aan terugdenken. Keep on biking.
  2. Anja:
    Goed bezig! 🚴🏼‍♂️👊🏻
  3. Jessica Nuydens:
    10 juli 2018
    Nog 6oo km dan? Goed bezig.
  4. Jef en Hilde:
    10 juli 2018
    Dan moeten we naar daar komen want dat is wel spotgoedkoop! Was het een mooie Française want jullie moeten nu al zolang de vrouwkes missen.
    Nu gaan we voetbal kijken en hopen dat we winnen. Tot morgen!⛹️‍♂️
  5. Dre Daneels:
    10 juli 2018
    Als jullie dit tempo aanhouden 1833km 🤤 op 23 dagen met één rustdag dan zedde goe bezig 💪, al eens aan gedacht om met de fiets terug te komen tot Beerse 🤣. Blijven genieten en weer mooie 📸.
  6. Monique:
    11 juli 2018
    Dré, was je het fietsen even moe en ging je dan maar te voet op verkenning?
    Af en toe de beentjes strekken op een andere manier dan maar rondjes draaien op de fiets kan ook deugd doen!
  7. Erik:
    11 juli 2018
    dre dan zal er iets niet doorgaan dat we terugkomen met de fiets, dat zullen we maar niet doen.