Dag 24

11 juli 2018 - Beerse, België

Deze morgen in Estella vertrokken rond 7u 15 en direct de pees erop , een stevige helling van 3 km .Daarna naar Los Arcos om inkopen te doen maar er was niks te zien.Van Sansol naar Viana was het keren en draaien , berg op en berg af . Dan naar Logrono waar we de herbergen maar uit te kiezen hadden , er waren er een 8 tal , de tweede hebben we dan toch maar genomen . Onze plaatsen gekregen , gaan douchen  en dan gaan winkelen voor het avond eten tussen de druppels door en ook nog een lekkere tas koffie gaan drinken op een terras . Eten en nog even na genieten op de binnenplaats waar we nu onze blog aan het schrijven zijn . Toti morgi

1. Van de velde walter:
    11 juli 2018
    Mooi en blijven volhouden 2022 ga ik en Den dre in pensioen dat ge het nog is wilt over doen jullie kennen de weg zoo al een beetje☺
  2. Jef en Hilde:
    11 juli 2018
    Dag broers, we vinden wel dat jullie wat meer moeten eten want zo te zien zijn jullie al ettelijke kilootjes kwijt.
    Toch knap hoor!
    Toto morfine!
  3. Jef en Hilde:
    11 juli 2018
    Die laatste zin is niet juist. Het moet zijn toto morgi!
    En hebben jullie tussen dat mooi vrouwvolk gezeten?
  4. Dirk en Gwen:
    Hallo Rik en Dre
    Hier ben ik terug na een lange week !!! Ik heb intussen ne ferme zoon erbij , die naar de naam TIBE luistert ! Gwen en Tibe zijn gisteren samen aangekomen van het ziekenhuis . maar da leg ik nog wel eens uit . maar nu alles ok en gaan we samen genieten . ik heb juist al de reis verslagen eens door genomen en da ziet er nog altijd super uit mannen , ik ben dus ook nog altijd jaloers op jullie ! doe zo verder en hou het veilig , super goe bezig . Rik uw haar oep uw gezicht groeit precies wel beter als oep uwe kop haha
  5. Jan Verheyen:
    12 juli 2018
    Dag trippers!
    Blijft waanzinnig knap wat jullie aan het doen zijn! Respect!
    Ongelooflijk mooie wegen en plaatsen die jullie hiermee aandoen. Ik krijg er al zelf goesting voor om dit te gaan doen! Helaas krijg ik het niet rond met m'n verlof... haha ;-)
    Blijven trappen boys!
    Keep on tripping! :-)
  6. Monique:
    12 juli 2018
    Een koffie op een terras zal wel deugd doen na zo'n inspannende fietstocht. 's Avonds nog nagenieten van de tocht en dan lekker slapen en 's morgens weer fris op. Goeie moed nog broers!