Dag 26

13 juli 2018 - Beerse, België

Vandaag de kaap van 2000 km overschreden ( 2010 km )
Bij onze eerste stop om koffie en colaatje te drinken kwam er een Nederlands koppel bij ons aan tafel zitten na ze het gevraagd hadden.
We hebben ze nog wel een paar keer tegen gekomen op onze weg.
De hele dag waren het lange hellingen van 4 tot 5 km lang en 5 % .
We zijn de provincie Burgos binnen gereden en zitten nu op een 800 meter hoogte waar we 350 km zullen blijven
Toen we in de herberg aankwamen begon het juist te onweren.(oef)
Tot morgen.

1. Dre Daneels:
    13 juli 2018
    Goe gedaan van de twee broers 2000 km overschreden 🤗. En dat met één rustdag 😥.Leuk om elke dag te lezen en de foto's te bekijken 🙄.
  2. Jef en Hilde:
    Knap van jullie hoor!
    De laatste loodjes wegen echter het zwaarst.
    Jullie zullen nogal wat te vertellen hebben later en stiekem ben ik wel wat jaloers hoor!
    Weer prachtige foto/s om te zien!
  3. Jolien:
    Dikke respect! 👌
  4. Tom, Lore, Neal&Lara:
    13 juli 2018
    Supergoed bezig!!! Moest je een kleine Leuvense mevrouw tegenkomen; is mijn meter! Ze volgt jullie blog ook en ze zit dichtbij jullie! Doe zeker zo verder!! Vele groetjes van ons allemaal!
  5. Hernan:
    13 juli 2018
    Amaj rik drej 2010km nog 350 te gaan das nog een paar dagen volhouden nen dikken 👍👊💪👏
  6. Jessica Nuydens:
    13 juli 2018
    Lieve voke,je hebt kei ver gefietst. Ik heb een traantje omdat ik jou mis. Ik hou van jou,mijn dikke vriend. X nathan. Slaapwel
  7. Penny:
    13 juli 2018
    Nonkeltjes, wel goed blijven eten he, jullie zijn precies al flink vermagerd. Maar een knappe prestatie hebben jullie al gedaan! Respect!
  8. Monique:
    14 juli 2018
    Proficiat dat jullie al zo ver zijn! Compostella is bijna in zicht! Nog even doorzetten nu.
  9. Jef:
    14 juli 2018
    Beste mannen, nog evenvolhouden maar Eric uw baard moet er zeker af want anders kan niet binnen in compostela moslims mogen daar niet binnen ha ha ha. Wij volgen jullie mee, zalig nog 1/5 en jullie zijn er. Komt allemaal dik in orde. Gr jef en ria. Kei goe bezig. 😀😀😀👍👍
  10. Roger en Jeannine:
    Proficiat 👏🚴🏻🚴🏻