Dag 32

19 juli 2018 - Beerse, België

Gisteren avond Kristof uit Westerlo toevallig weer ontmoet en hem gevraagd hoe het met zijn achterste wiel dat er erg aan toe was ( velg gescheurd en nippel van een spaak bijna uit de velg getrokken was)
Samen op een terras nog iets gedronken en dan naar de herberg getrokken en daar hoorden we zeggen dat er om 20.00 uur een zegening van de pelgrims was, waar we dan even naar toe geweest zijn voor we gingen slapen.
Een klein 24 km gedaan in goed fietsweer.
In de herberg dan maar weer een paella besteld koste 11 euro.
Tot morgen.

1. Jef en Hilde:
    19 juli 2018
    Als je zulk een schotel paella op hebt dan zullen er wel wat grammetjes bij komen! De foto’s zijn weer prachtig!
    En nu jullie gezegend zijn gaatalles verder als een fluitje van een cent!
  2. Staf en marina:
    19 juli 2018
    Proficiat met jullie zegening. Jullie schieten al aardig op, en doen da goe.nog veel plezier. Het is wel leuk da we jullie zo kunnen volgen.
  3. Hedwig:
    20 juli 2018
    We blijven jullie uit Vietnam ook volgen, en lezen jullie blog meestal met wat vertraging. Nog effe volhouden, super bezig 👍
  4. Monique:
    20 juli 2018
    Slapen onder het toezicht van de nonnetjes, gezegend worden: jullie kunnen er weer een tijdje tegen! Nog even doorzetten nu.
  5. Diana:
    20 juli 2018
    Dat is toch het geweldigste op de wereld op weg met je broer wat heeft een mens nog meer nodig. Ik vindt het geweldig. Dat is mijn droom succes kerels 😪😪