Dag 34

21 juli 2018 - Beerse, België

Vanmorgen vertrokken voor onze tweede berg etappe de Crus de Ferro een berg van 1510 meters.
Deze berg had stukken van 3 tot 5 % van 5 tot 7 % en van 7 tot 9 % en op laatst nog een stuk van 10 % en toen stonden we op de top.
Wij dachten dat we het gehad hadden maar toen kwam er nog een venijnige helling van 12 % aan.
Daarna kwam er een steile afdaling die redelijk gevaarlijk was wegens het slechte wegdek.
Het was even verschieten dat een Duitser ons voorbij vloog tegen meer dan 60 km per uur met zijn beladen fiets ( als dat maar goed komt)
Beneden gekomen was het weer zoeken voor een slaapplaats, bij het uitrijden van Molinaseca vonden we er één en voor 7 euro hadden we weer een bedje.
hasta manana.

1. Jessica Nuydens:
    Hoe veel km al gedaan?
  2. Jef en Hilde:
    21 juli 2018
    Ja ja die bergskes zijn er te veel aan maar troost jullie: het einde is in zicht.
    En als je dan een goed bed hebt en fatsoenlijk hebt geslapen dan is alle miserie vergeten en ben je de volgende dag weer als nieuw!
    Hasta manana!
  3. Dirk Govaerts:
    21 juli 2018
    Gezond zijn jullie toch nog zie ik... Fleske wijn en een borreltje erbij👍😉
  4. Kristof:
    21 juli 2018
    Geniet nog van de resterende km . Ge zijt er bijna.🚴‍♂️🍺🍷🥃
  5. Marc Van lommel:
    34dagen op de fiets rik en dre respect👍👍👍
  6. Tom Miechielsen:
    22 juli 2018
    Goed bezig HEREN! Chapeau!
  7. Dirk en Gwen:
    22 juli 2018
    komaan mannen de laatste loodjes denk he , je bent er bijna ?
    Super kerels , veel respect voor jullie !!!!!!!!!!!!!
    Groetjes van onze Tibe zegt hij (haha)
  8. Monique:
    22 juli 2018
    Steile hellingen en gevaarlijke afdalingen: doe het maar kalm aan!
    Goed slapen elke nacht en 's anderendaags gezond weer op. Zo houden jullie het vol tot het einde!