Dag 36

23 juli 2018 - Beerse, België

Vanmorgen rond 7u30 vertrokken uit Villafranca del Biereo op 510 m hoogte en we hadden weer een paar bergen te verwerken , de eerste kwam na 33 km , de Cebreiro van 1300m , dan volgde de Alto san Roqeu , deze was 1270m hoog en dan volgde de Alto do Poio van 1335 m hoog , dat was weer fietsen met de tong tussen de ketting . Rond 14 u hadden we weer een herberg bereikt boven op de top van onze laatste col  deze werd uitgebaat door wat oudere mensen en was niet zo proper er gingen zelfs mensen die er eerst gingen slapen terug weg .Wij zijn toch maar gebleven , want er is altijd wel iets dat niet in orde is , maar wat wil je voor 6 euro . ....tot morgen...

1. Jef en Hilde:
    23 juli 2018
    Blijkbaar hamsteren jullie onderweg van alles en nog wat want jullie fietsen worden precies zwaarder in plaats van lichter!
    Wees maar voorzichtig daar dat je geen onverwachte beestjes medebrengt want voor 6 euro heb je er al veel hoor!🤭🤭🦗
  2. Frank:
    23 juli 2018
    Ja jongens het einde komt inzicht.Ik heb veel bewondering voor jullie dat jullie die Reis(met een heel grote R) tot een goed eind hebben gebracht,ik weet dat jullie er nog niet zijn,maar nu kan er niet veel meer verkeerd gaan(hoop ik toch)en de vrouwtjes zijn er binnen kort.Dan kunnen jullie nog een lekker weekje vakantie nemen.Dre en Eric nog de beste groeten van ons beiden.