Dag 37...

24 juli 2018 - Beerse, België

Deze morgen op een zeer mistige en winderige Alto do Poio (1335 m hoog ) vertrokken om 8 u voor een afdaling van 12 km die we zeer rustig hebben afgehandel wegens de omstandigheden . In Samos hadden we normaal voorzien om te overnachten , maar dit was al na amper 24 km en omdat we de dag voordien ons schema niet meer gevolgd hadden ,hebben we daar enkel een kop koffie gedronken en zijn we verder gereden . Onderweg een klimmetje van ongeveer 1 km aan 9% en zo zijn we dan aangekomen in Sarria waar ons volgende bed hebben gevonden . Deze alberque was wel een beetje duurde ( 15 euro/man) maar we hadden een kamer voor 2 en geen slaapzaal . Na te hebben gedoucht , zijn we nog even de stad in gegaan voor iets te drinken en kwamen we op het gedacht om ons bij een apotheker te gaan wegen , want we waren echt benieuwd hoeveel kilootjes we kwijt waren . De uitslag zie je op de foto’s die we van het etiket genomen hebben , dus we liegen niet he ....Allez dat was het weer voor vandaag...see you ...

1. Jessica Nuydens:
    24 juli 2018
    10 kg op 37 dagen😲. Ga sewes maar is ne goeie paella pan of 4 eten!!
  2. Tom, Lore, Neal&Lara:
    Straks zien we jullie niet meer lopen!! Maar goed bezig! Maar op tijd eten en rusten he?! Vele groetjes van ons allemaal hier!!
  3. Jolien:
    24 juli 2018
    Jessica da moeten wij ook doen dan om ons overtollige kilo's kwijt te raken 😂
  4. Jef en Hilde:
    We hadden gegokt op 10kg en inderdaad... goed gegokt!
    Stop nu maar hoor en eet de resterende dagen maar voor 4!
  5. Diana:
    24 juli 2018
    Kei goed bezig . Die kilootjes zijn er snel genoeg terug aan😊. Kan ik van mee spreken. Nog veel succes 🔜🔚👍👍
  6. Monique:
    25 juli 2018
    Bijna 10 kg eraf, amai zeg. Zolang jullie je maar goed voelen kan dat geen kwaad. Maar nu niet meer afvallen hé. Nog veel goeie moed voor de laatste loodjes!
  7. Ivo sas:
    ties ter aan te zien , de wind heeft veel minder vad op elle , dus die je "belse frut mee stoofvees " die zal er noggal invliege als ge hier terus za ! grts