Dag 38

25 juli 2018 - Beerse, België

Vanmorgen gezien dat er in de herberg waar ons eerst hadden aangemeld en geen plaats voor ons was veel reiskoffers stonden van mensen die opgevolgd werden door busjes en dus niet veel zelf te dragen hadden, ze werden onderweg bevoorraad door dezelfde busjes.
Dus we vinden dit niet kunnen dat Pelgrims hun plaats moeten afstaan aan zulke mensen die we geen Pelgrim kunnen noemen.
We waren vertrokken om vandaag naar Portomarin te fietsen en daar een herberg te nemen, toch maar tot Ligonde gereden 625 hoog en daar langs de weg een kleine herberg genomen we konden ons wassen en hadden een bed meer hadden we niet nodig.
Het was wel weer een pittige dag 5 km van 7% 2 km van 8 % 12 km met stukken van 6 en 7 % en of het niet genoeg was 1 km van 10 %.
Tot morgen.

1. Jef en Hilde:
    25 juli 2018
    Vinden wij ook! Pelgrims moeten voorrang krijgen op diegenen die zich pelgrim noemen! Kunnen jullie niet reclameren?
    De bergskens zijn precies nog echte bergen zo te horen.
    Nog heel veel goeie moed en... hasta manana!
  2. Van de velde walter:
    25 juli 2018
    Zeker de moet niet laten zaken door namaak pelgrims ps wel wat jaloers op die 10 kg dat jullie bent afgevallen ☺
  3. Angela & René:
    26 juli 2018
    Hier lopen we met een pet op
    om het hoofd te beschermen tegen de zon.
    Voor jullie doen we onze pet af.
    Wat een prestatie man!!!
    Dat verdient een dikke duim.