Dag 39

26 juli 2018 - Beerse, België

Vertrokken van Ligonde op 625 meter en in Palas de Rei op een terras koffie gedronken.
In Milide aangekomen en maar doorgereden de weg was golvend 2 x een klim 1.5 km aan 7-9 % dan in Rabadiso een klim van 10 % dan 2 km 7 - 8 % was weer pittig.
Hebben ook een paar km langs Eucalyptusbossen in Touro gefietst maar hebben er niets van geroken. ( zie foto's)
We hebben langs de weg Horreos gezien het zijn een soort gebouwtjes waar men iets opbergt (zie foto's)
Arzua aangekomen en een herberg gevonden van 12 euro , was een redelijke nieuwe en proper , 20 bedden top.
Tot morgen.

1. Jef en Hilde:
    26 juli 2018
    Jullie hebben de tijd van jullie leven denken we! Prachtige omgeving maar je moet er wat voor doen hee!
    Nog een paar daagjes en dan is jullie doel bereikt. Waw!👏👏👍👍
    Waw!👏👏👍👍
  2. Anja:
    26 juli 2018
    Kei goe bezig...wat te snel...dus morgen achteruit fietsen hé😉
    🔝👊🏻
  3. Diana:
    26 juli 2018
    Daar is het precies beter weer dan hier😀. Hier veel te warm . Prachtige foto,s alweer goed bezig mannen 😊☺
  4. Dirk Govaerts:
    27 juli 2018
    Chilling Dré... Goe bezig gasten. Ben zeer benieuwd naar jullie live verhalen 😘👍
  5. Monique:
    27 juli 2018
    Fantastisch toch wat jullie presteren! Nog eventjes verder nu, het einde is in zicht!
  6. Dirk en Gwen:
    27 juli 2018
    ik heb er gewoon geen woorden voor , TOP TOP TOP MANNEN !!!!!!!!!!
    ongelofelijk wat jullie doen , GEWOON SUPER
    ik kijk er al naar uit , naar de verhalen aan den toog in den biechtstoel met een lekker fris pintje !!!!!!