Dag 40

27 juli 2018 - Beerse, België

Gisteren in de namiddag een jonge duitse gast ontmoet van 20 jaar en erg lang mee gebabbeld over zijn ervaring met de camino . Deze morgen dan vertrokken voor onze laatste 50 km van ons avontuur naar Santiago de Compostela . Om 13 uur Santiago binnen gereden opzoek naar een geschikte herberg en zoals we vreesden waren er velen volzet . Een wat oudere vrouw sprak ons aan en vroeg of we een slaapplaats zochten en stelde toen voor om haar appartement dat nog vrij was aan ons te verhuren . Dit aanbod hebben we dan maar aanvaard omdat we anders nog lang konden zoeken . We hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen om dit avontuur met de fiets ( rik 131 kg en dre 124 kg ) tot een goed einde te brengen . We bedanken alle volgers die ons altijd goede moed hebben ingesproken en gesteund hebben , want dat hadden we bij momenten wel nodig . Tot morgen voor onze afsluiter....

1. Roger en Jeannine:
    Dre en. Rik een Dikke Proficiat voor jullie 🚴🏻🚴🏻
  2. Jonathan:
    Proficiat!
  3. Ludo verstappen:
    27 juli 2018
    Knap gedaan een dikke proficiat
  4. Marina G.:
    27 juli 2018
    Ik doe mijne hoed👒voor jullie af .
    Dat hebben jullie goed gedaan.👍👊🤜dikke proficiat Dre en Rik.👏
    Zondag blij weerzien van de vrouwtjes👭
    Dan🎉
  5. Jef en Hilde:
    27 juli 2018
    Bravo,bravo en nog eens bravo!
    Broers, zet maar een grote pluim op jullie helm wantwat jullie gepresteerd hebben is fantastisch!
    Rust morgen nu maar eens goed uit en dan kunnen jullie maandag , na 40 dagen, de vrouwkes zien.
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  6. Ghislain:
    27 juli 2018
    Andre en Rik, deze tocht was duidelijk geen 40 dagen vastentijd maar wel zeker 40 dagen fietsentijd !!! Nu jullie dit huzarenstuk hebben gepresteerd verdienen jullie een DIKKE PROFICIAT !!! Geniet nu maar rustig van de Spaanse zon en zeker van DOS SERVEZZAS FOR FAVOR !!!
  7. Hernan:
    27 juli 2018
    Amal gasten ne dikke proficiat nu kunde well een pintje gebruike👏👏👏of ne ☕️👊👊👊💪🍰🍾 en zijn de vrouwen al aan gekomen nogmaals proficiat 🍾🍾🍾
  8. Tom, Lore, Neal&Lara:
    27 juli 2018
    Wauw!! Knap gedaan! Dikke proficiat voor jullie allebei!!
  9. Patrick en Marina:
    27 juli 2018
    Een heel dikke proficiat aan jullie bijde 👍👍👍👍🍺🍺
  10. Ria Verheyen:
    Rik en Dre, dikke proficiat. Knap gedaan en Geniet er volgende week nog van.👍🍻😘
  11. Anja:
    27 juli 2018
    Dikke proficiat pa en nonkel Rik!
    Goe gedaan! Wij zijn superfier op jullie!!!
    Chapeau 👒👌🏻👍🏻👊🏻 😘
  12. Vincent Kempen:
    Goe gedaan manne👌🚴‍♂️
  13. Staf en marina:
    27 juli 2018
    Wat een avontuur voor beiden. Proficiat en nu goe rusten. Geniet er volgende week nog van. Het was fijn om jullie zo te kunnen volgen.
  14. Jef en Hilde:
    27 juli 2018
    Nog een dikke bravo van onze dochters met aanhang.
    Jullie hebben volgende week die vakantie dubbel en dik verdiend!🍾🍾🍾
  15. Karel:
    27 juli 2018
    Prachtig gedaan, en petje af voor jullie groot avontuur zonder brokken, en met de dagelijkse nieuwsjes zodat we steeds konden volgen ! Dikke, dikke proficiat vanuit het verre Schorvoort !
  16. Dre Daneels:
    Idd goe gedaan van de mannen 😲. Proficiat 🚵‍♂️🚵‍♂️. En nu nog wa genieten 🍻🤓
  17. Lief:
    28 juli 2018
    Knap gedaan mannen. Proficiat! Het was geweldig om jullie te volgen. Geniet van de rustdagen en het weerzien met jullie vrouwkes!
  18. Jessica Nuydens:
    28 juli 2018
    Super fiere dochter hiere! Dikke proficiat papa🥇/ dikke proficiat nonkel drej🥇. Geniet er dare nog van! 🍹🌞
  19. Hedwig:
    28 juli 2018
    Dikke proficiat met jullie super knappe prestatie!! Nu nog genieten!👍👍🚴‍♂️🏆
  20. Marc Mostmans:
    28 juli 2018
    Nen dikke proficiat mannen voor jullie prestatie!!!!!
    Veel mooie foto's gezien.
  21. Diana:
    28 juli 2018
    Proficiat kerels ben trots om jullie te kennen. KEI goed gedaan 🙋🚴🚵💏
  22. Jee Cornelis:
    Prachtige prestatie proficiat
  23. Sabrina:
    Proficiat! Super gedaan!👊
  24. Monique:
    28 juli 2018
    Dikke proficiat aan jullie twee. Spijtig dat ik de laatste dagen niet kon reageren. Ik geraakte niet op de blog. Nu is die gelukkig hersteld. Geniet maar van jullie triomf en van de komende vakantie. Dik verdiend!!!
  25. Guido B:
    28 juli 2018
    Fantastische prestatie om terecht fier op te zijn. Dikke proficiat Dre en Rik.
  26. Luc & Brigitte:
    28 juli 2018
    Hela gebroeders nuydens proficiat met jullie prestaties in dit moeilijke avontuur 👍👍👍
  27. Dirk en Gwen:
    28 juli 2018
    dikke proficiat aan jullie allebei !!!!!
    super prestatie !! daar gaan we der in den bietstoel een paar op drinken !!!
    Maar geniet nu eerst nog maar wa dagen met jullie vrouwkes .
    top top top top top top top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  28. Ivo sas:
    28 juli 2018
    ieperde ieperde phieeeep oeeeraaa !! proficiat , goeien bal !!
    rik en dre das ne straffe toer jom
    nu nog op het vliegmachien moge , mee zone baard , maar met 20 kilo minder zal dat wel mogezekers e!
  29. Kristof:
    28 juli 2018
    Proficiat weer een top prestatie.
    Op naar Scandinavië .
  30. Willy: