onze blog.

17 juni 2018 - Beerse, België

BESTE MENSEN ALLEMAAL.

welkom op onze blog van twee broers andre 63.j & erik 61.j die het aangaan van huis uit met de fiets naar santiago de compostela te fietsen.

vooreerst wil ik mijn vrouw kris bedanken dat ik deze reis mag ondernemen.

dan zou ik ook graag ludwig bedanken voor het helpen met de gps.

peter bedank ik ook voor de blog aan te maken.

ik heb niet tot mijn 20 of 25 jaar gestudeerd dus op schrijffouten kunt u me nu en dan wel betrappen ik zelf vind dat niet erg soms zullen er mensen mee lachen (jessica) andere niet maar ja niet iedereen is volmaakt.

rik.

1. Patty:
    17 juni 2018
    Veel fiets plezier vind het super wat jullie gaan doen toppie x
  2. Jef en Hilde:
    17 juni 2018
    Jullie weten dat we elke dag aan jullie denken en dat we regelmatig een kaarsje zullen branden voor eenveilige fietsreis!
  3. Peter:
    17 juni 2018
    Veel plezier en vooral genieten!
  4. Hernan:
    17 juni 2018
    Ik wens Julie veel plezier en een goeje reis kzal Julie volgen de reis logger grj
  5. Hedwig:
    17 juni 2018
    nog één nachtje goed slapen, in een goei bed :-) En dan morgen de grote start. Heel veel plezier, en laat ons ook wat mee genieten!
  6. Wim & Tinne:
    Rik en Dré,
    Veel plezier tijdens jullie uitdagende fietstocht.
  7. Els:
    17 juni 2018
    Heel veel succes en swanjeert uw poepeke maar goed
  8. Dre Daneels:
    17 juni 2018
    Morgen de grote dag van vertrek 🚴‍♀️.Doe dat goe samen en maak er een mooi avontuur van 😎.
  9. Dirk Govaerts:
    18 juni 2018
    Toi toi toi gasten... Hou het veilig en vooral, geniet ervan met volle teugen.
  10. Tine en co.:
    Go4 nonkeltjes!
    Wadde? Go5!
  11. Frank:
    Jongens jullie kunnen dit.Go for hit!!!!!Veel rijplezier Dre en Rik
  12. Sabrina:
    18 juni 2018
    Veel succes en vergeet vooral niet te genieten!
  13. Marina G.:
    18 juni 2018
    Jullie gaan dat goed doen, zeker weten
  14. Ghislain:
    18 juni 2018
    joh de mannen, liefst GEEN panne, dan komt da wel goe Succes en genieten maar, en kom veilig terug !!!
  15. Jessica Nuydens:
    Veel geluk🍀💪👊
  16. Karel:
    18 juni 2018
    Heel veel succes ! Hou borst en voeten warm, vul regelmatig uwen darm, hou de spuigaten open.... en laat de dokter naar de bliksem lopen !
    Alleen geen blaren hé ! Het ga je goed
  17. Anja:
    18 juni 2018
    Veel plezier en geluk! En geniet vooral van deze unieke ervaring! 👊🏻🤞🏻
  18. Ludwig:
    18 juni 2018
    Veel succes met deze uitzonderlijke uitdaging. Dat alles een beetje naar wens mag verlopen en jullie veel plezier beleven. Respect.
  19. Jolien:
    22 juni 2018
    Doet dat goed he en veel plezier! Vooral genieten met een grote G 😊

Ps, ik lach ook met uw schrijffouten hoor 😂😛 haha!
  20. Kristof:
    6 juli 2018
    Blijven trappen he mannen! Als ge nog een slaapplaats zoekt, pelgrimsgite in sorde l'abbaye is dik in orde. Pakken beter dan in onesse, waar wij zaten. Heb ook voor somport gekozen. Is normaal voor zondag... Groeten, kristof uit westerlo