Dag 15

2 juli 2018 - Beerse, België

Vanmorgen de overzet genomen van royan naar Pointe de Grave dat koste voor ons samen 5 euro, maar dit hadden we er wel voor over daar het geen alternatief om 200 km om te rijden met onze fiets.
Dat fietsen langs de kust was fantastis, mooie apart gelegen fietspaden maar eens we in de bossen waren met die eentonige lange rechte wegen waar geen einde aan kwam.( zie foto)
De eerste camping lag naast de weg ( 24 euro ) we vonden dit wat veel daarom naar een andere en 6 km verder die was 25 euro dus die dan genomen want de prijzen aan de kust zijn wel duur.
Tot morgen

1. Jessica Nuydens:
    2 juli 2018
    Ziet er weer goed uit! Hoeveel km al gedaan? Vergeten jullie geen vrije dag te nemen? X van ons 3
  2. Jef en Hilde:
    2 juli 2018
    Jullie zien er geweldig goed uit en de foto’s zijn prachtig! We zijn naar de voetbal aan het kijken en het is nu 2 /2 tegen Japan.
  3. Jef en Hilde:
    2 juli 2018
    De Belgen hebben gewonnen met 3 tegen 2 en sjotten vrijdag tegen Brazilie!!
  4. Lief:
    2 juli 2018
    Ziet er daar zalig uit en blijkbaar waren jullie niet de enige trekkers op de boot. Geniet er nog van. Jullie doen dat geweldig!
  5. Marc Mostmans:
    3 juli 2018
    Je bent al ver,mooie foto's.Die baard is dat blijvend letsel Rik.Hihi
  6. Leo en Nicole:
    3 juli 2018
    Jullie bennen gaan goed de mijne niet maar doe je best en je komt er wel grtj
  7. Erik:
    3 juli 2018
    totale km 1370 met het omrijden bijgerekend.