Dag 19

6 juli 2018 - Beerse, België

Zoals elke morgen om 7.30 vertrokken na dat we ons zelf er heerlijk ontbijt hadden klaargemaakt.
Er stond een man met alles wat hij bezat langs de weg te wachten op een lift, er stopte een auto die hem wouw meenemen maar het niet naar de zin van de zwerver, waardoor de bestuurder terug doorreed en over de rugzak met eten van de man reed.
Vandaag lange hellingen gedaan van wel 5 - 6 en 10 %.
Toen we aangekomen waren in Oloron Sainte - Marie hadden we geluk dat we weer direct in pelgrims herberg konden overnachten, want dat betje hebben we wel nodig van nacht om aan onze zware klim van de Col De Somport morge vroeg te beginnen.
Hopelijk kunnen we nog iets van de voetbal mee pikken en wint België.
Tot morgen

1. Frank:
    6 juli 2018
    Dan zitten jullie in het National Parc van de Pyreneeën en rijden jullie zo Spanje binnen.Het einde is stilaan in zicht.Proficiat Dre en Rik.
  2. Jef en Hilde:
    Nu komen de echte bergen er aan.
    Amai, morgen een kaarsje branden voor jullie! Hopenlijk wordt het niet te warm.
    Doe het goed hee mannen en hou er de moed in!
  3. Dre Daneels:
    6 juli 2018
    Jullie hebben er nog altijd een goei tempo opzitten 💪. De bergen kunnen jullie ook aan 🚵‍♂️. En ook weer mooie foto's 😎