Dag 28

15 juli 2018 - Beerse, België

7.10 vertrokken uit Hontanas en een beetje later onder een boog van een ruïne door gereden
In San Anton.
Een man in een auto stond er op dat we van hem een stempel zouden krijgen voor een kleine donatie hebben we dan maar gedaan maar vonden het zeer raar.
Daarom, toen we in de herberg aankwamen hebben we dit wel vermeld en ook zij vonden dit raar.
Deed de man dit uit eige gewin of voor een goed doel......daar hebben we het raden naar.
We zitten in een pelgrims herberg die door een 4 tal nonnen uit een klooster wordt open gehouden en worden elke maand vervangen door 4 anderen (in dat klooster zijn ze met 34)
Met deze nonnen en andere pelgrims hebben we een gezellige samen zijn gehad.
We zitten nu in Carrion de los Condos en hebben vandaag 54 km gedaan.
Tot morgen.

1. Frank:
    15 juli 2018
    Nog efkens jongens en jullie hebben het einddoel bereikt.Dikke proficiat !!!
  2. Jessica Nuydens:
    15 juli 2018
    Amai seg, volgens mij gade uwen draai hier ni meer vinden als ge terug ze. Me da fantastisch leven daare😍
  3. Jef en Hilde:
    15 juli 2018
    Hebben jullie het tentje opgeborgen?
    Maar ja wat wil je... ik zou ook liever in een bed slapen dan op een harde matras en dan zeker in zulk goed gezelschap haha!
    😉😉😉
  4. Marina G.:
    15 juli 2018
    Seg veel rusten doen jullie precies niet🤔
    Ik doe mijne 👒af voor jullie hoor.
    En zo bij de🐧🐧(Nonnen) gaan slapen is wel eens wat anders dan in jullie 🏕
    Doet dat nog goed he mannen🤜👊👍
  5. Hedwig:
    16 juli 2018
    Jullie zijn super bezig👍 Nog even volhouden🚴‍♂️🏆
  6. Monique:
    16 juli 2018
    Naarmate je dichter bij Compostella komt ga je natuurlijk meer pelgrimsherbergen vinden. Veel gemakkelijker dan altijd weer dat tentje te moeten opzetten. En gezelschap zal je daar ook wel meer vinden.