Dag 30

17 juli 2018 - Beerse, België

Rond 7.50 vertrokken uit Sahagun voor een 40 km want we moeten gaan afremmen anders komen we te vroeg aan in Compostella.
In het totaal zitten we aan 2222 km daar hebben we een pintje op gedronken.
In het dorp El Burgo Ranero onderwegen een koffie gedronken,en zouden we een prachtig beeld gaan bezichtigen van St Jacob in de kerk van dat dorp maar de deur was op slot en ging pas om 11.00 open.
In Mansilla de las Mulos aangekomen en er was een fruitmarkt een killo sappige kersen gekocht en een deel op ge eten.
Daarna ingeschreven in de herberg ons gewassen, en dorp in waar we een pizza hebben ver orbert.
Op het terras daar ook nog gepraat met een Finse en twee Zuid Koreanen. ( foto)
Toen was het tijd om te gaan zien of onze kleren droog waren.
Tot morgen dan

1. Lief:
    17 juli 2018
    't Wordt inderdaad tijd om het eens rustiger aan te doen! En zo kunt ge inderdaad tussendoor al eens genieten van een pintje ipv alleen koffie. Goed bezig!
  2. Jef en Hilde:
    17 juli 2018
    Doe die laatste loodjes maar rustig aan en dan komen er misschien nog wat kilootjes bij want dat mag wel hoor!
    Welk taaltje spreken jullie tegen al die vreemdelingen die jullie ontmoeten?
  3. Erik:
    18 juli 2018
    Engels en Spaans is de Camino taal.
  4. Guido B:
    18 juli 2018
    Het einde komt in zicht mannen,niet meer forceren nu. Voorzichtig blijven. topprestatie.
  5. Monique:
    18 juli 2018
    Calmate ahora, rustig aan nu zeggen ze in 't Spaans. Het einde is in zicht. Misschien een terrasje meer doen?