Dag 5

22 juni 2018 - Beerse, België

Vanmorgen wel echt koud om te vertrekken.
Vandaag een rit om uit te zien naar een b&b om goed te slapen.
Veel km verniet gereden voor het zoeken naar een slaapplaats de één was volzet,de andere was niet open tot we een camping na lang zoeken gevonden hadden waar we terecht konden.
Was toch wel een zware dag met soms wel hellingen van meer dan 10% en tot 3 km lang.
Zijn morgen aan onze eerste rustdag toe want we hebben toch al meer dan 500 km op onze zadel zitten
Dat was het dan voor dag vijf tot later. Toch nog 3 mooie foto van ondergang zon op het korenveld.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Guido B:
    22 juni 2018
    Kom je dan biljarten? Goe bezig mannen doe zo verder
  2. Roger en Jeannine:
    Supper goed gedaan
  3. Dre Daneels:
    Goe bezig meer dan 500 km 👀en geniet van de rustdag 🍻
  4. Dre Daneels:
    Goe bezig 💪 meer dan 500 km 👀, geniet van jullie rustdag 🍻😁
  5. Penny:
    22 juni 2018
    Awel nonkeltjes, chapeau voor jullie hoor, denk ni dat ik het zou kunnen 👍. RESPECT!
  6. Hedwig:
    22 juni 2018
    Rik, uwen baard begint precies goe te groeien,-) vanboven komt het precies minder goe op gang,-) Goed rusten morgen! super bezig!
  7. Danny - Carine - Jasmien:
    Dat is lekker afzien, nog maar een klein 1700km
  8. Jef en Hilde:
    22 juni 2018
    Amai als je al zoveel km gedaan hebt!
    Rust morgen maar eens goed uit dan wordt het zondag een fluitje van een cent!
  9. Anja:
    Al 500 km🚴🏻‍♀️👍🏻
    Knap gedaan al en jullie zijn heel goed bezig! Dat rustdagje hebben jullie wel verdiend😉
  10. Luc & Brigitte:
    23 juni 2018
    Ik heb hele week de gazet gelezen en met de biljart gewonnen top op en lekker verder fietsen 👍
  11. Hernan:
    23 juni 2018
    Goed bezig mannen da dipke ga well over die 500 kunnen ze niet meer afpakken en ferme fotos🌞🌙
  12. Lief:
    23 juni 2018
    Geniet van de rust! Ik ben vooral heel blij dat ik jullie kan volgen zonder moe te worden ;-)