Dag 9

26 juni 2018 - Beerse, België

Wakker geworden met het zonnetje.
Onderweg en een babbel geslagen met een Frans koppel dat op een driewieler ook een tocht aan het maken was.
Als het morgen goed opschiet met dwars door Tours te fietsen kunnen we het eerste deel al terug opbergen ( nog twee te gaan )
Om twee uur op de camping aangekomen het was te warm om onze tentjes op te zetten dus hebben we maar een tijdje in de schaduw gezeten.
Dan gaan douchen en onze kleren onder de douche ook gewassen zoals we elke dag doen en droogde heel goed met dat warme weer.
Tot morgen dan.

1. Hernan:
    26 juni 2018
    Toch niet te warm Hier is het zaalig buiten 23g bedoelde dat ge het einde van de week in den helft zijt
  2. Jef en Hilde:
    26 juni 2018
    Amai, zitten jullie al bijna in Tours? Hoeveel km hebben jullie dan al gefietst? Doe toch maar kalm aan hoor!
  3. Willy:
    mooie foto's
    al 9 dagen het gaat snel
    geniet er van elke dag
  4. Ria Verheyen:
    27 juni 2018
    Beste Rik en Dre dank u voor de mooie foto,s en ik bewonder jullie mooie inspanningen nog 2/3 volhouden en dan kunnen we op jullie thuiskomst vieren .
    Nog veel fietsplezier zonder veel pijn aan uw gat .
    De Jef en Ria 😆🤗
  5. Leo en Nicole:
    Leo en nlkole
    Amaai mannen goed gefietst zou lk zeggen moole streek daar heuveltjes beginnen doe uw best maar grtj
  6. Jessica Nuydens:
    27 juni 2018
    Als ge 2 mannen van lichtaart tegen komt moete ze ne goeie dag doen he. Is broer van ne patiënt en die is den 13de vertrokken in tielen😁
  7. Erik:
    27 juni 2018
    Als het weer goed blijft om te fietsen dan zal het half komende week zijn Herman,maar dan komen de bergen en zal het wat minder zijn.