Dag 11

28 juni 2018 - Beerse, België

Vanmorgen vertrokken rond 7.30 met T- shirt het was lekker warm.
Dan richting Poitiers onderweg inkopen gedaan bij de bakker.
Dan voort naar de stad waar weer niets stond aangegeven weeral gesukkel van hier naar daar gestuurd en dan toch de weg gevonden.
Maar toen hebben we een keuze moeten maken in het binnenland blijven rijden of richting atlantic oceaan we gingen voor het tweede.
We waren op zoek naar een jeugdherberg maar vonden hem niet dan maar een camping genomen.
Tot morgen.

1. Marina G.:
    28 juni 2018
    Is vervelend als je de weg niet kan vinden.Zo verlies je direct ook wat tijd😣
    (Hier is iedereen nu naar de voetbal ⚽️aan 't kijken🤗)
    Nog veel courage💪
  2. Jef en Hilde:
    28 juni 2018
    Elke avond zijn we benieuwd hoe het geweest is en tot hiertoe verloopt alles goed zoals we kunnen lezen.
    Tof hoor! Jullie zijn bijna halfweg🎁
  3. Leo en Nicole:
    29 juni 2018
    Ik kan goed blijven volgen hier in Overpelt doe zo voort mannen nog een 400 km en ge zijt in de helft
  4. Angela & René:
    Dag Dré,

We volgen jullie voortaan. Dat is voor ons ook een stuk vakantie.
    Het zijn prachtige foto's
    Veel moed, kracht en doorzetting voor de komende kilometers
    Wij duimen!
  5. Monique:
    29 juni 2018
    Een deel gedaan, nog twee te gaan.
    Als het daar ook zo warm is als hier dan is het puffen en zweten op de fiets.
    Zorg maar dat ge voldoende vocht binnenkrijgt en vergeet vooral de vitamientjes niet!
    Af en toe wat schaduw opzoeken kan ook geen kwaad.