Dag 12

29 juni 2018 - Beerse, België

Vandaag de kaap van de 1000 km overschreden,we dachten zo dat het al een hele prestatie is om 132 kg ( Dre ) en 141 kg ( Rik ) mee te sleuren.
Vandaag de eerste 20 km fatsoenlijke kost, daarna liep het vlotjes.
Weer de nodige tijd gestoken in stempels te verzamelen.
Een kalme dag van gemaakt met de nodige rustpauze.
Bij de camping aangekomen zonder te moeten zoeken ook de eerste keer dat dit gebeurt.
Moesten langs het Mairie ( gemeentehuis ) langs om toelating te vragen.
Heeeeeeeeeeeeel rustige camping 20 plaatsen 3 bezet met goede sanitair.
Tot morgen.

1. Hedwig:
    29 juni 2018
    Een prachtige reis, zonder massa toerisme. Ook hele leuke dorpjes die jullie tegenkomen, om nooit meer te vergeten,-)
  2. Jef en Hilde:
    29 juni 2018
    Wij genieten samen met jullie.
    Af en toe een rustige dag kan wonderen doen!
  3. Dre Daneels:
    29 juni 2018
    1000 km 😲 moet da ni gevierd worden 🍻 en dan op een heeeeeeeel rustige camping met goede sanitair 🛁 tot rust komen. Weer mooie foto's 😎
  4. Lief:
    29 juni 2018
    Geweldig om elke dag jullie verhaal te lezen. Goed bezig! Met de foto's kunnen we ook een beetje zien hoe het daar is. Top mannen!
  5. Frank:
    30 juni 2018
    Dre en Rik de 1000 pakken ze jullie niet meer af en de verhalen die jullie daar rond maken is zo mooi dat jullie terug thuis zijn er een mooi boek over kunnen schrijven.👋👍😎😎
  6. Leo en Nicole:
    30 juni 2018
    Ja dre en Rik een hele prestatie de kaap van de 1000km overschreden profietiat nu nog 1400km julli moeten richting Bordeaux nemen staat heel goed aangegeven maar dan zul je wel in een zeer kleine versnelling moeten rijden veel bergen grtj
  7. Dirk Govaerts:
    30 juni 2018
    Goede moed gasten... Rikske, wij gaan sebiet een tuinfeestje doen... 🍻