Dag 13

30 juni 2018 - Beerse, België

Goede avond allemaal.
Lezay vertrokken en al direct de pees erop ,dat zou heel de dag zo zijn.
Op en af op en af hier hebben ze genoeg heuvels van rond de 7 a 8 % voor over te geraken.
Vandaag 35 graden wij dachten zeker meer, maar als je aan het fietsen bent heb je het warmer.
Onderweg zoals elke dag onze inkopen gedaan, mooie bruggetjes overgestoken met helder water en bij één daarvan hebben we gepicnict zie foto's.
Weer een mooi gelegen camping gevonden met veel schaduw koste wel 17 euro voor ons samen.
Bij het eten een flesje rosé gekraakt was lekker fris.
Tot morgen. Ps.hilda hij moet nog een 150 km wachten.

1. Jef en Hilde:
    30 juni 2018
    Het wachten is de moeite waard hoor broers!
    Doe zo maar verder want jullie zijn echt goed bezig en we denken elke dag aan jullie!
  2. Marina G.:
    30 juni 2018
    Dat flesje rosé hebben jullie zeker verdiend na het harde werk bij deze temperaturen.
    🤘
  3. Tom, Lore, Neal&Lara:
    30 juni 2018
    Jullie zijn goed bezig!! Mijn meter is te voet de tocht aan het doen, wel vertrokken vanuit Lourdes... wie weet kruisen jullie elkaar wel! Doe zeker zo verder! Vele groetjes van ons allemaal!
  4. Jessica Nuydens:
    30 juni 2018
    Geniet van da rozeeke,goeie keuze 😋.
    Waar is dieje 2de rustdag??
    We missen jullie!
  5. Preben:
    30 juni 2018
    Dat gaat daar goed vooruit precies. Doe zo verder en het amusement nog ginder!
  6. Monique:
    1 juli 2018
    Jullie trekken wel door hele mooie streken. Prachtige foto's! Daarvoor alleen zou ik er bij willen zijn, maar dan niet op de fiets! De kaap van de 1000 gepasseerd, dat moet wel een kick geven. Nog veel kilometers te gaan (fietsen) maar jullie halen dit!