Dag 35

22 juli 2018 - Beerse, België

De dag begon zoals gewoonlijk om 6 u en rond 8 u op weg , van Molinaseca naar Villafranca , onderweg 2 klimmen , een van 1 km aan 3% en een van 3 km aan 6 % en daarna nog wat op en neer . In Villafrance een herberg genomen en deze koste ons 10 euro per man , een jong koppel hield deze open .onderweg moeten we stempels nemen omdat we er 2 per dag nodig hebben de laatste 200 km . Morgen onze lastigste berg onder de wielen de Alto do poio 1335 m stukken van 7,9 ,10 en 12 % en lange stukken soms van 2,5 km . We laten morgen wel weten hoe het geweest is .In de grafiek kan je zien wat we de laatste week nog moeten doorstaan .

1. Staf en marina:
    22 juli 2018
    goe bezig nog maar 200km ,nog 2 dagjes fietsen. ! geniet maar van de gebouwen en de streek want ze zien er prachtig uit dikke proficiat beide
  2. Dre Daneels:
    22 juli 2018
    Morgen nog die lastige berg 🤤 en dan is het uitbollen 🚵‍♂️ de rest zijn maar molshoopjes 😁😎👍
  3. Jef en Hilde:
    22 juli 2018
    Je bent er bijna, je bent er bijna maar nog niet helemaal!
    Kennen jullie dat liedje?
    Dus nog 200km en ... Santiago , here we come! Fantastisch!!🤩🤩🤓
  4. Staf en marina:
    22 juli 2018
    Jullie hebben da al prima gedaan. Nog even volle gas de klimmen over en de eindmeet is in zicht. Alvast een dikke proficiat beiden. Dit is een unieke belevenis voor jullie.
  5. Hedwig:
    23 juli 2018
    Knap!👍 en nog effe tot de zee dan voor een plonsje?
  6. Monique:
    23 juli 2018
    Nog maar 200 km te fietsen! Bereid je maar voor op die laatste lastige klimpartij en dan,,, zijn jullie er! Goeie moed nog.